Reklamace zboží

Reklamace zboží

Vyskytnou-li se v průběhu záruční doby na dodaném zboží vady, má zákazník právo tyto vady reklamovat.

Související právní předpisy:

 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu podat reklamaci vad zboží písemně na adresu sídla prodávajícího nebo na e-mail: info@mooda.cz  V písemně podané reklamaci by zákazník měl:

  • označit reklamované zboží,
  • označit vady nebo popsat jakým způsobem se projevují,
  • navrhnout způsob řešení reklamace (oprava zboží, výměna za nové zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy-vrácení finanční částky).

 

Pro urychlení vyřízení reklamace je vhodné k reklamovanému zboží přiložit:

  • dopis s popisem vad a návrh způsobu řešení reklamace,
  • doklad o koupi zboží (popř. záruční list) ,
  • kompletní originální balení vč. původního příslušenství.

 

Zákazník je povinen reklamované zboží doručit prodávajícímu osobně nebo obchodním balíkem na adresu provozovny prodávajícího.

Adresa pro vrácení zboží obchodním balíkem je INVESTINO s.r.o., Polní 83, 25063 Mírovice (pošta Mratín), osobně na adresu výdejního místa Karolinská 650/1, 18600 Praha 8 Karlín.

Reklamované zboží je zákazník povinen zabalit či jinak opatřit pro přepravu tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.

Prodávající není povinen převzít reklamované zboží, které mu bylo zasláno na dobírku.

 

VZOR REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE (klikni)

 

Provozovatel webu INVESTINO s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace