UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY: Z důvodu rozsáhlé rekonstrukce a zařizování nového showroomu se Všem zákazníkům za komplikace velmi omlouváme a děkujeme za pochopení. Připravujeme pro Vás zcela nový krásný showroom pro pohodlný nákup, vyzvednutí objednávek, vyzkoušení zakoupených šatů nebo jejich okamžité upravení na míru Vašim potřebám. Věříme, že s výsledkem budete spokojeni. Vzhledem k aktuální rozsáhlé rekonstrukci, které se mírně protahuje, bude možné osobní vyzvednutí, vrácení nejdříve od 20. 8. 2023. Pro dotazy k Vašim objednávkám primárně využijte emailu info@mooda.cz nebo tel. 775 776 685, Vaše Mooda.cz

Vrácení a reklamace

1) Vrácení zboží

Nevyhovuje vám z jakéhokoliv důvodu zboží, které jsme vám zaslali? Nevadí, můžete nám jej do 14 dnů poslat zpět a my vám bez zbytečných otázek vrátíme peníze. 

Při vrácení zboží prosím dodržujte následujících 6 bodů:

1) Nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží nám odešlete informaci o tom, že chcete odstoupit od smlouvy. Vyplněný formulář, který naleznete na druhé straně faktury nebo ZDE, nám prosím odešlete e-mailem na adresu info@mooda.cz a následně jej také vytištěný přibalte ke zboží.

2) Zboží doručte zpět k nám na adresu WitLims s.r.o, Lucemburská 2016/30, 130 00 Praha - Vinohrady, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno k Vám. Zboží musíte doručit na vlastní náklady. Neposílejte ho na dobírku, takovou zásilku nebudeme přebírat.

3) Zboží vracejte nenošené, bez známek opotřebení a opatřené původními visačkami. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 

4) Peníze za zboží vám vrátíme převodem na váš účet, případně jinou Vámi preferovanou formou, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejsme povinni vám vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než nám předáte zboží nebo prokážete, že zboží bylo odesláno.

5) Byla-li snížena hodnota zboží(například bylo nošeno, vypráno nebo byly odstraněny visačky), jsme oprávněni naúčtovat vám poplatky spojené s uvedením zboží do originálního stavu. O tyto poplatky bude ponížena částka, kterou vám vyplatíme.

6) Pokud byl ke zboží poskytnut dárek při nákupu nad 2500 Kč a zboží v takové hodnotě vám nezůstane, darovací smlouva se ruší a jste povinni nám dárek vrátit zpět se zbožím. Pokud tak neučiníte, hodnota dárku je 99 Kč, které vám budou odečteny z částky, kterou vám vyplatíme.

Kompletní informace ohledně vrácení zboží ve 14 denní lhůtě naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě č. VI.

 

2) Reklamace

Jestliže jste navštívili tuto stránku, tak s největší pravděpodobností došlo k nějakému problému s vaším nově zakoupeným zbožím. I to se bohužel může stát a vy samozřejmě máte právo na reklamaci výrobku. Tato nastalá situace nás velice mrzí a ujišťujeme vás, že k vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností.

Vše o reklamaci u nás zakoupeného zboží, včetně reklamačního formuláře ke stažení naleznete ZDE.

 

22_clp_2145_postcard