Vrácení a reklamace

1) Vrácení zboží

Nevyhovuje vám z jakéhokoliv důvodu zboží, které jsme vám zaslali? Nevadí, můžete nám jej do 14 dnů poslat zpět a my vám bez zbytečných otázek vrátíme peníze. 

Při vrácení zboží prosím dodržujte následujících 6 bodů:

1) Nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží nám odešlete informaci o tom, že chcete odstoupit od smlouvy. Vyplněný formulář, který naleznete na druhé straně faktury nebo ZDE, nám prosím odešlete e-mailem na adresu info@mooda.cz a následně jej také vytištěný přibalte ke zboží.

2) Zboží doručte zpět k nám na fakturační adresu INVESTINO s.r.o, Polní 83, 25063 Mírovice (pošta Mratín), a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno k Vám. Zboží musíte doručit na vlastní náklady. Neposílejte ho na dobírku, takovou zásilku nebudeme přebírat.

3) Zboží vracejte nenošené, bez známek opotřebení a opatřené původními visačkami. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 

4) Peníze za zboží vám vrátíme převodem na váš účet, případně jinou Vámi preferovanou formou, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejsme povinni vám vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než nám předáte zboží nebo prokážete, že zboží bylo odesláno.

5) Byla-li snížena hodnota zboží(například bylo nošeno, vypráno nebo byly odstraněny visačky), jsme oprávněni naúčtovat vám poplatky spojené s uvedením zboží do originálního stavu. O tyto poplatky bude ponížena částka, kterou vám vyplatíme.

6) Pokud byl ke zboží poskytnut dárek při nákupu nad 2500 Kč a zboží v takové hodnotě vám nezůstane, darovací smlouva se ruší a jste povinni nám dárek vrátit zpět se zbožím. Pokud tak neučiníte, hodnota dárku je 99 Kč, které vám budou odečteny z částky, kterou vám vyplatíme.

Kompletní informace ohledně vrácení zboží ve 14 denní lhůtě naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě č. VI.

 

2) Reklamace

Jestliže jste navštívili tuto stránku, tak s největší pravděpodobností došlo k nějakému problému s vaším nově zakoupeným zbožím. I to se bohužel může stát a vy samozřejmě máte právo na reklamaci výrobku. Tato nastalá situace nás velice mrzí a ujišťujeme vás, že k vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností.

Vše o reklamaci u nás zakoupeného zboží, včetně reklamačního formuláře ke stažení naleznete ZDE.

 

22_clp_2145_postcard

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení